بحران آب در ایران یکی از بزرگترین مشکلاتی می باشد که در سالهای اخیر تمام جوانب زندگی و صنعت را تحت تاثیر قرار داده است. دلایل زیادی برای رخ دادن این بحران وجود دارد که برخی به شرایط آب و هوایی و اقلیمی مرتبط بوده و برخی به دلیل سوء مدیریت در این حوزه می باشد، شرکت آرمان صنعت آب آرا با هدف کمک به بازگردانی آب به چرخه مصرف در سال 1401 تاسیس گردید .آرمان صنعت آب آرا متشکل از تیم مهندسین با دانش و با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در این صنعت می باشد.
این مجموعه با پایه دانش فنی و همچنین بهره گیری از دانش روز و مشاوره با اساتید دانشگاه های معتبر کشور، اقدام به بروزرسانی توان فنی خود در عرصه این صنعت نموده است. ومفتخر است با تمامی صنایعی که در صنعت آب و فاضلاب دچار مشکلاتی می باشند به عنوان مشاور رایگان در کنار آن مجموعه فعالیت داشته باشد و با هدف بهبود به روند چرخه آب تمام توان و تجربه خود را بکار گیرد.
آب آرا با همکاری طیف وسیعی از تامین کنندگان و تولید کنندگان خارجی و داخلی و ارتباط مستقیم با آنها ، امکان ارائه تجهیزات و مواد شیمیایی پروژه های مرتبط با این صنعت را در کمترین زمان ممکن را دارا می باشد
مهمترین خدمات و محصولات آب آرا شامل :

  • مشاوره و احیاء و بهسازی چاه های آب عمیق
  • مشاوره ، طراحی ، تامین اجرا و راه اندازی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب
  • مشاوره، طراحی ، اجرا و راه اندازی سیتم های پساب صنعتی
  • مشاوره ، طراحی، اجرا و بهره برداری از خطوط انتقال شبکه جمع آوری فاضلاب
  • طراحی و مجری استخر های ذخیره آب با پوشش عایق ژئوممبران